Popis trate

04.09.2017 11:52

Popis trate – Beh Demiankou 2017

Od futbalového štadióna v Krásnej Lúke sa vybehne po ceste a pred mostom sa zabočí do uličky vpravo (šípka na ceste). Pred kostolom je smerovník a žltá odbočka na Kňazovú, takže do kopca sa pri dome odbočí na pole a beží sa poľnou cestou, ktorú sprava lemujú kriaky až na hrebeň Vlčej, kde sa nachádza Hlavné erurópske rozvodie. Tu sa pokračuje po lúkach k značke a smerovníku, ktorá vedie na Pažernú (lúka vo svahu). Na jej vrchole sa vchádza do lesa a po lesnej cestičke so žltými značkami sa pokračuje až na Kňazovú, kde bude K1 – prvé občerstvenie.

Po tomto občerstvení sa odbočuje prudko doprava a pokračuje sa po zelenej značke na Demianku – kríž a prístrešok. Tak sa zbiehava dole lesnou širokou cestou, kde nad Putnovom opúšťa zelenú turistickú značku a vedie  až na koniec lesa nad Krivanami, kde sa prudko stáča doľava. Pri ústi potoka vchádza cesta na Putnov. Dolnou cestou popri potoku obchádza stodolu a smeruje na lúky, ktoré sú nad Pustým poľom. Stade sa vynára pohľad na Spiaceho mnícha a tu bude občerstvenie 2, ku ktorému sa dostanete veľkým oblúkom s menším stúpaním. Po behu hrebeňom týchto lúk sa dostanete na lesnú cestu, ktorú vytvoril Beďo Smetana a ktorá kopíruje hlavný hrebeň Demianky z ľavej strany a dostanete sa až pred Rohov na lúku, kde následne pokračujete lesnou cestou ku prístrešku na hranici katastrov Krivian a Lipian. Tu bude podľa možnosti občerstvovačka 3. zbehnete ku železničnej trati, ktorú prekročíte na prechode a doľava sa dostanete nad časť Lipian zvanú Gľace. Po hrebeni ponad záhradky vbehnete na chodník, ktorý patrí k Lipianskej špacírkje a dostanete sa meczi bytovky. Tu na nám. sv. Martina prudko zabočíte doprava a dostanete sa na ulicu, ktorá vedie popri kostolu priamo do cieľa, ktorý je situovaný pred Bielym domom – pizzeria. Tu bude aj vyhodnotenie a občerstvenie

Na celej trati budú zavesené bielo-červené stužky a nabité kolíky. Trať bude označená po kilometri. Na dôležitých križovatkách bude služba, ktorá bude navigovať pretekárov.

Za posledným pretekárov pôjde Horská služba Čergov so štvorkolkou a prívesným vozíkom.

V prípade informácií a stavu núdze volať na 0917 887 778!!!

Dodo Sobota, Gabi Kuchár

Späť

Kontakt

Horský beh Demjankou
Nám.sv. Martina 69,08271 Lipany

0917 887 778

© 2015 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si webové stránky zdarma!Webnode